Obserwatorzy

środa, 2 maja 2012

Rozdania!!!


Kosmetyczne Pokusy KLIK!!!!


Blond and long KLIK!!!

 Blog zainspirowany życiem KLIK!!!


Liliowy zakątek KLIK!!!

Make-upownia KLIK!!!



Smykowe cztery ściany  KLIK!!!

U my-red-hair KLIK!!!

U anonimowego_ KLIK!!!

 U Katrin cosmetics KLIK!!!

 U kosmetycznych recenzji KLIK!!!

 U Lejdziakowej KLIK!!!


Bottle of happiness KLIK!!!

 U Owiecccckowej KLIK!!!

 U irreplaceableeee KLIK!!!


Tea and magazine KLIK!!!

 U chemical-health KLIK!!!

 U vnesi KLIK!!!
Rozdanie trwa do 31 maja

3 komentarze:

  1. fajnei ze trafilam na takiego wlosowego bloga, pozdrawiam i zapraszam na mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. chcialam sie spytac czy te drozdze w tabletkach ktore pijesz pomagaja na porost wlosow? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drożdze biorę głownie dla uzupełnienia witamin z grupy B, które traci się przez picie skrzypu. Ja stosuję teraz wszystko naraz i włosy rosną jak oszalałe, ale nie wiem przez który "lek" dokładnie. Wiem tylko, że picie drożdży (nawet tych piekarskich) przez miesiąc czy dwa daje wspaniale efekty, ja niestety poddałam się po 2 dniach, bo mnie mdliło i kupiłam tabletki:D:D Pzdr:)

      Usuń