Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

TAG: Dbam o swoje zdrowie!

Zostałam otagowana przez Lagoenę:D
zasady:
1. Wskazujemy osobę, która nas otagowała.
2. Zamieszczamy banner i odpowiedzi na pytania
3. Tagujemy kolejne 5 osób :)

1. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?
Staram się jak mogę. Ze względu na studenckie życie i mieszkanie poza domem nie zawsze się to udaje:)

2. Ile godzin dziennie śpisz i czy pozwala Ci to na wyspanie się?
Śpię około 7-8 godzin dziennie i to całkowicie wystarczy, abym mogła czuć się wyspana i energiczna cały dzień.

3. Czy uważasz, że zdrowo się odżywiasz?
Myślę, że średnio zdrowo. Owszem staram się jeść dużo owoców i warzyw, a także ograniczam ziemniaki i makarony i jem tylko ciemny domowy orkiszowy chleb, ale czasami niestety skusi mnie na czekoladowy jogurt czy jakąś zapiekankę, gdy jestem bardzo głodna.

4. Czy jadasz śniadania?
Zawsze, ale bardzo dawno temu, w podstawówce nic nie przechodziło mi przez gardło wcześniej niż o godzinie ósmej.

5. Czy spędzasz dużo czasu na świeżym powietrzu?
Chciałabym cały czas, ale nie mam czasu. Niedługo sesja, więc siedzę nad książkami, ale w wakacje zaraz po pracy mam zamiar cały czas spędzać aktywnie na świeżym powietrzu

6. Czy uprawiasz jakieś ćwiczenia fizyczne?
W tamtym roku wymagały tego ode mnie studia - miałam gimnastykę, pływanie i siatkówkę, teraz niestety nic nie robię, ale w weekendy staram się jeździć na rowerze lub chociaż spacerować.

7. Czy starasz się poszerzać swoją wiedzę na temat zdrowia oraz zdrowego stylu życia?
Studiuję fizjoterapię, więc wiem jak zdrowy styl życia i aktywność fizyczna jest ważna dla naszego zdrowia.

8. Czy wykonujesz regularnie badania profilaktyczne?
Hmm ostatnio byłam na cytologii, a reszta badań czeka na mój wolny czas.

9. Twój najbardziej niezdrowy nawyk? 
Hmm zamiast zapylać po schodach do jeżdżę windą:(:(

10. Czy po tym "rachunku sumienia" postanowiłaś coś zmienić w kwestii dbania o swoje zdrowie? :)
Tak, zdecydowanie częściej się badać i zdrowiej odżywiać:)


Taguję:

................................................................................................................................................................

Biorę udział w zabawie:

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że odżywiasz się zdrowo a na pewno zdrowiej niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak jak Ty zawsze jem śniadania :))
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń