Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2012

Zakupy na ZSK i nowy DIY:)

Cześć:) Zrobiłam ostatnio małe zakupki na Zrób Sobie Krem, juz za tydzień wyjeżdżam na ponad miesiąc na praktyki nad morze wiec robię małe zapasy kosmetyczne:)
Oto co kupiłam:
-witaminy all-in-one (myślę, że wszystko w jednym to dobra opcja na wyjazd)
-kwas hialuronowy
-olej z linanki siewnej
-olej konopny ( w końcu się zdecydowałam)
-opakowania kosmetyczne - butelki na mgiełki do włosów i twarzy, butelki na oleje, na balsamy do ust:)
A propos w Rossmanie znalazłam ostatnio fajne pojemniczki, idealne na balsamiki do ust o pojemnośći 10 ml za 1,99 około oraz buteleczka 100 ml idealna na wyjazd:)
Inne kosmetyki zakupione lub w planie:
-mgiełka Jantar z naturalnym filtrem UV dzięki ekstraktowi z bursztynu
-masło do ciała kakaowe z masłem shea 500 ml z Isany
-mgiełka do ciała Alterra cytrusowa
-bloker Ziai
-planuję zakupić jakiś fajny olej do włosów wysokoporowatych, zwykły, nie orientalny, co polecacie?? Myślałam nad olejem sezamowym i lnianym...

.........................................................................................

Zapraszam także na kolejnego posta na www.diybymadie.randan.pl
Nowy tutorial o szortach DIY:)


2 komentarze:

  1. ooo, muszę się przejść do Rossmana po te pojemniczki, mam nadzieję, że będą ;)
    sezamowy i lniany jak najbardziej mogą być :)

    OdpowiedzUsuń