Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Pomysł na prezent? - jak zrobić ozdobne "eko" mydełka

Cześć:) Dziś pokażę Wam jak w prosty sposób stworzyć idealny prezent dla kogoś bliskiego.  W tym poście zajmiemy się „produkcją” ozdobnych mydełek w wersji „eko”. Takie mydełka nie tylko wspaniale wyglądają, ale mają także wspaniałe działanie nawilżające dla naszej skóry.

Potrzebne produkty:
 
1. Miska 2. Tarka 3. Zwykłe mydło – ale pamiętajcie, aby przeczytać jego skład, bo musi być w 100% ekologiczne (ja wybrałam mydło Biały Jeleń w wersji premium z ekstraktem z koziego mleka i lnem  4. Olej kokosowy 5. Gliceryna
 
6. Garnki do przygotowania kapieli wodnej 7. Drewniana łyżka 8. Dodatki: olejek eteryczny (nie zapachowy), mak.

Sposób wykonania znajdziecie na kontynuacji tego bloga http://haircarebymadie.randan.pl/pomysl-na-prezent-eko-mydelka/ lub na blogu poświęconym DIY http://diybymadie.randan.pl/pomysl-na-prezent-eko-mydelka/#more-515

3 komentarze:

  1. Absolutnie boski pomysł:)) naprawdę, strasznie mi się podoba:)) super i efekt końcowy zachwyca:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełka robią wrażenie! Na pewno wykorzystam to w prezencie dla bliskich ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł:) Jak kiedyś znajdę wolną chwilę, to spróbuję pokombinować. Od pewnego czasu chodzi mi po głowie stworzenie własnej szminki z półproduktów, przy okazji można się pobawić z mydłem:)

    OdpowiedzUsuń